سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود
سرخط خبرها

داعش مسئولیت حمله را پذیرفت | ۲۲ شهید و ۳۲ زخمی در انفجار مسجد شیعیان مزارشریف

  • کد خبر: ۱۰۵۷۲۹
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
داعش مسئولیت حمله را پذیرفت | ۲۲ شهید و ۳۲ زخمی در انفجار مسجد شیعیان مزارشریف
رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در بزرگ‌ترین مسجد شیعیان مزارشریف خبر دادند. شبکه الجزیره گزارش داد که در این انفجار دستکم ۲۲ تن شهید و۳۲ تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روسیا الیوم در این باره گزارش داد؛ منابع محلی امروز پنجشنبه اعلام کردند این انفجار در مسجد «سه‌دکان»، بزرگ‌ترین مسجد شیعیان مزارشریف در هنگام ادای نماز رخ داد.

اینجا ببینید:

همچنین شبکه الجزیره گزارش داد که در این انفجار دستکم ۲۲ تن شهید و۳۲  تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

جزئیات زیادی از این انفجار در دست نیست.

هنوز مشخص نیست مسئول یا مسئولان این انفجار چه گروهی هستند.

حضور مردم در بیمارستان بوعلی سینا در مزارشریف برای اهدای خون

 

.گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار در مزارشریف را برعهده گرفت

این درحالی است که روز سه‌شنبه سه انفجار انتحاری در نزدیکی دو مدرسه پسرانه در غرب افغانستان اتفاق افتاد. در این حملات ۲۶ دانش آموز افغانستانی شهید شدند. آمار دقیقی از زخمی‌ها در دست نیست. مسئولیت این حمله را کسی برعهده نگرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->